THE CORSET BELT TREND

 
En liten smygtitt på en kommande outfit! Jag älskar korsett trenden och tycker det är en så härlig detalj att piffa upp en vanlig vit skjorta eller klänning med. Vad tycker ni om trenden? Nu - Dags att återgå till arbetet. Jag har varit upptagen med jobb och morsdagsfirande ( bestämde mig för att bjuda släkten på mat och trodde att det skulle vara en hur lätt uppgift som helst... resultatet av det kommer upp senare ) men nu är jag nöjd över att en ny vecka har dragit igång. Jag har mycket kul att se fram emot nämligen ♥
 
// Here's a little close up on a new look I will post later this week. Love, Love, Loove the corset trend! I think it's just the perfect detail together with a long white shirt or dress. What do you think about the trend? Now - time to get back to work. I've been busy with work and celebrating mother's day ( I actually decided to make dinner for the whole family and thought it would be a piece of cake...The result will be up later! ) but now I'm happy that a new week has started. I have a lot of fun to look forward to ♥
 
 
- SHOP THE TREND -
 
 Credit&Adlinks: 1. HERE / 2. HERE / 3. HERE / 4. HERE / 5. HERE / 6. HERE
 



Kommentarer

Stylar man det rätt så tycker jag det är snyggt men det är inget som jag själv skulle använda :P

Svar: Tack för kommentar! Håller helt med dig om att man ska kunna styla det rätt för att det ska se bra ut :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar